torsdag 9 augusti 2012

Livet

Vi har det bra. Livet är bra men tiden räcker inte till allt jag skulle vilja göra. Känns det igen? Jag har i alla fall förlikat mig med det och är glad åt det jag faktiskt hinner. Men sy och pysselprojekt är det ont om. Den mesta tiden går åt till företaget Eufåria. Det blir lite tajt när man, som jag, försöker driva företaget parallellt med liten bebis.
Lilla F mår bra. Hon är en glad bebis som hunnit bli sex månader nu. Ibland tänker jag att jag i denna blogg även ska dela med mig av tankar och vardagsliv om hur det är att vara mamma till ett barn med PKU. Men orken och inspirationen till det har inte infunnit sig, än...  Jag har dock inte gett upp tanken.
Sydde faktiskt lite härom kvällen. En snuttis till en kär väns lilla bebis. Tanken var att det skulle bli ett fantasidjur med lite olika delar att upptäcka (och suga på...). Med tanke på att jag klippte ut huvudet på frihand så blev jag väldigt nöjd! :) Hilco velour och randig trikå från e-slöjd.

Jag har nyss installerat Instagram på min "smarta telefon". Där samlar jag glimtar ur min vardag (bilderna i detta inlägg kommer därifrån). Det blir mer direkt och snabbare än bloggen. Vill ni följa mig där heter jag jossetant. Här går det följa mig på webben också: http://web.stagram.com/n/jossetant/

Och på Eufåria bloggen uppdaterar jag vad som händer på farmen, om ni vill hålla lite koll på mig! ;)

Jag hoppas på att återkomma här så småningom. Men just nu prioriterar jag annorlunda! Ha det gott! Kram!

1 kommentar:

Titti sa...

Så söt och solig hon är, Lillan. Och vilken fin snuttis, ser ut om en "köpes" ;).

Här känns det med som att sommaren går mot sitt slut, känns som att sommaren aldrig riktig tog sig här heller, men vi har haft en bra sommar ändå. Ska kolla din instagram, det verkar ju vara den stora grejen nuförtiden...

Kram