onsdag 4 november 2009

Minns ni mig?!

Det var ryslig länge sen jag visade mig här på bloggen. Egentligen tycker jag inte att det känns så länge sedan men kalendern säger något annat...

I alla fall så har jag knåpat lite bebispresenter sen sist.





Klänning och leggings till liten dalatös. Elefanterna känns väl igen? ;) Och de gröna byxorna har jag gjort en gång förut, här. Kantningen blev helt ok. Oftast suckar jag tungt när jag syr kantband i trikå för att det är så knepigt att få det riktigt perfekt. Men det blir bättre och bättre för varje gång. Learning by doing!



Och så body med bilar och en byxa i velour till nyfödd lillebror och en matchande t-shirt till storebror. Eftersom jag tyckte att bodyn såg vid ut i halsen snodde jag ihop en "dregglis" till kitet också. Mönstren är egenkomponerade/modifierade. Tyg från Stoff&Stil.

Inga kommentarer: