torsdag 1 april 2010

Glad Påsk!

Nu börjar "invasionen" av barnens egenhändigt gjorda pynt från förskolan. Och jag blir så löjligt stolt över de skelögda kycklingarna och här, tvååringens kyckling med näbb på magen. ♥


Jag har fullföljt ett projekt som jag tvekade lite på om jag skulle ro i land. Nu känner jag mig stolt, och stärkt. Jag har stickat en tröja till min man. Började före hans födelsedag i november men insåg raskt att julklapp var ett rimligare mål. Nu är jag glad över att jag hann till påsklovsaktiviteterna! :) Jag hoppas att det blir lite småkyligt så att den blir använd! Har dock inte lyckats fota den med mannen i. Här med barnen som ville vara med på ett hörn.

3 kommentarer:

Cathis stick och sy sa...

Hej.
Ja visst är det härligt med de smås skapelser.Jag ser oftast bara skymten av dem nu för de hamnar i flickornas rum.Förr fick man en hel del att pynta med.Trevlig påsk
Catharina

Maria sa...

Tröjan blev mycket fin!

Pyssellycka sa...

Vilken härlig tröja! Vilket projekt!